პროექტის სახელწოდება - გადამდები დავადებები
პროექტის მთავარი იდეა - მოსწავლეები გაეცნობიან აცრის მნიშვნელობას ბავშვის
ჯანმრთელობის უზრუნველსაყოფად.
პროექტის აქტუალობა - მდგომარეობს ფიზიკურად ჯანსაღი თაობის აღზრდა.
პროექტის მიზნები - მოსწავლეები გაეცნობიან გადამდებ დავადებებს.
გააცნობიერებენ რა
უარყოფითი შედეგი შეიძლება გამოიწვიოს გადამდებმა დავადებებმა.
გააცნობიერებენ აცრის
მნიშვნელობას და როგორ დაიცვან თავი გადამდები დავადებებისაგან.
მოსწავლეთა ასაკი- 11/12 წელი;
ვადები/ხანგრძლივობა-1 კვირა
მოსალოდნელი შედეგი - მოსწავლეები
შეიძენენ კვლევის უნარ ჩვევებს, ისწავლიან ურთიერთ თანამშრომლობას, ჯგუფურ მუშაობას ,გამოიმუშავებენ კომუნიკაციის უნარს
პროექტის საჭირო რესურსი: კომპიუტერი, ინტერნეტი,
პროექტის მსვლელობა:/ძირითადი აქტივობები
სამუშაო ჯგუფების
დაკომპლექტება, ჯგუფებში პროექტის გეგმის შემუშავება, ჯგუფის წევრების მოვალეობის განაწილება.
პირველი ჯგუფი-დავ1.1-მოიძიებენ და გაეცნობიან ინფორმაციას გადამდები
დავადებების და მათი უარყოფითი
შედეგების შესახებ.
1.2-მოძიებულ ინფორმაციას
წარმოადგენენ პლაკატებით
მე-2 ჯგუფი
დავ.
2.1-მოიძიონ ინფორმაცია რა მნიშვნელობა აქვს ჯანმრთელობისთვის გადამდები დავადებების საწინაამღდეგო
აცრებს
.2.2,გამოიკითხონ
მშობლებისგან ან საჭიროების შემთხვევაში, გამოითხოვენ უბნის ექიმიდან , თუ რომელი დავადების
საწინაამღდეგოდ აქვთ ჩატრებული აცრები
მე-3 ჯგუფი -
3.1-მოიძიებენ ინფორმაციას იმის თაობაზე თუ როგორ მოიქცნენ
რომ არ დაავადდნენ გადამდები დავადებებით.
3.2-დაამატონ სლოგანები.
პროექტის პრეზენტაცია-აცრა აუცილებელია ბავშვი ჯანმრთელობისთვის
მოსწავლეები შეფასდებიან პროექტის შეფასების სქემით.
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
1.მიზანი
|
არ არის
კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის
ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების
ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი
იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის
კორექტულობა
|
ხშირად
გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან
მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად
კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი
გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული
წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი
მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული,
ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია
არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან
არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთანნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად
შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის
მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური
ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
9.დასკვნები
|
არ არის
ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები
ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში
არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდააჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად
არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების
გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს
თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად
ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი,
ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
საგანთან/საგნებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბუნება.
ბუნ.VI.8მოსწავლეს შეუძლია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა ადამიანის
ჯანმრთელობაზე მოქმედი მავნე ფაქტორების ამოცნობა.
შედეგი თვალსაჩინოა
თუ მოსწავლე:
·
ასახელებს დეავადების გამომწვევი მიკროორგანიზმებისაგან თავდაცვის
ელემენტარულ პროფილაქტიკურ მეთოდებს.
მოიძიებს ინფორმაციას ადამიანის მავნე ჩვევების შესახებ და
ამზადებს მათ საწინააღმდეგო (მაგ. პაკატი) სააგიტაციო მასალას.
პროექტის ხელმძღვნელი: მაია ჩოლაბარგია;
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: m.cholabargia@gmail.com
No comments:
Post a Comment