სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება - გადამდები დავადებები

პროექტის მთავარი იდეა - მოსწავლეები გაეცნობიან აცრის მნიშვნელობას ბავშვის ჯანმრთელობის უზრუნველსაყოფად.

პროექტის აქტუალობა - მდგომარეობს ფიზიკურად ჯანსაღი თაობის აღზრდა.

პროექტის მიზნები - მოსწავლეები გაეცნობიან გადამდებ დავადებებს.
გააცნობიერებენ რა უარყოფითი შედეგი შეიძლება გამოიწვიოს გადამდებმა დავადებებმა.
გააცნობიერებენ აცრის მნიშვნელობას და როგორ დაიცვან თავი გადამდები დავადებებისაგან.

მოსწავლეთა ასაკი- 11/12 წელი;

ვადები/ხანგრძლივობა-1 კვირა

მოსალოდნელი შედეგი - მოსწავლეები  შეიძენენ   კვლევის უნარ ჩვევებს, ისწავლიან ურთიერთ თანამშრომლობას,  ჯგუფურ მუშაობას ,გამოიმუშავებენ კომუნიკაციის უნარს

პროექტის საჭირო რესურსი: კომპიუტერი, ინტერნეტი,

პროექტის  მსვლელობა:/ძირითადი აქტივობები

სამუშაო ჯგუფების დაკომპლექტება,    ჯგუფებში პროექტის გეგმის     შემუშავება,    ჯგუფის წევრების მოვალეობის განაწილება.

პირველი ჯგუფი-დავ1.1-მოიძიებენ და გაეცნობიან ინფორმაციას გადამდები                    დავადებების და მათი უარყოფითი შედეგების შესახებ.

1.2-მოძიებულ ინფორმაციას წარმოადგენენ პლაკატებით

მე-2 ჯგუფი დავ.

 2.1-მოიძიონ ინფორმაცია რა მნიშვნელობა აქვს       ჯანმრთელობისთვის გადამდები დავადებების საწინაამღდეგო აცრებს

.2.2,გამოიკითხონ მშობლებისგან ან საჭიროების შემთხვევაში, გამოითხოვენ უბნის ექიმიდან , თუ რომელი დავადების საწინაამღდეგოდ აქვთ ჩატრებული აცრები

   მე-3 ჯგუფი -

3.1-მოიძიებენ ინფორმაციას იმის თაობაზე თუ როგორ მოიქცნენ რომ არ დაავადდნენ გადამდები დავადებებით.

3.2-დაამატონ სლოგანები.

პროექტის პრეზენტაცია-აცრა აუცილებელია ბავშვი ჯანმრთელობისთვის

მოსწავლეები შეფასდებიან პროექტის შეფასების სქემით.



ელემენტარული
1 ქულა
მისაღები
2 ქულა
ოსტატური
3 ქულა
1.მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2.ორგანიზება 
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3.შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხვდება  შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
კვლევა  არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთანნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
7.შემოქმედებითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
9.დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი  მკაფიოდააჩამოყალიბებულია  
10.პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის არსს, იყენებს  თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას

საგანთან/საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

ბუნება.

ბუნ.VI.8მოსწავლეს შეუძლია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა ადამიანის ჯანმრთელობაზე მოქმედი მავნე ფაქტორების ამოცნობა.

შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:

·         ასახელებს დეავადების გამომწვევი მიკროორგანიზმებისაგან თავდაცვის ელემენტარულ პროფილაქტიკურ მეთოდებს.
მოიძიებს  ინფორმაციას ადამიანის მავნე ჩვევების შესახებ და ამზადებს მათ საწინააღმდეგო (მაგ. პაკატი) სააგიტაციო მასალას.

პროექტის ხელმძღვნელი: მაია ჩოლაბარგია;

ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: m.cholabargia@gmail.com

No comments:

Post a Comment